Social Media, a w szczególności Facebook, to po prostu ABC obecności firmy w Internecie. Sama strona internetowa, nawet najlepiej wykonana, może okazać się niewystarczającym narzędziem do pozyskiwania klientów na Państwa towary i usługi. Media Społecznościowe (Social Media) to swoisty internet w internecie, potężne narzędzie reklamowe i marketingowe.
Oferujemy Państwu usługę kompleksowej obsługi firmy w Social Mediach. Założymy Państwu konto w wybranych serwisach, przygotujemy grafikę do Państwa profili w mediach społecznościowych, powiążemy stronę internetową z kontami w Social Mediach.
Należy przy tym pamiętać, że "martwe" konta w miediach społecznościowych są gorszą wizytówką firmy niż nie posiadanie ich w ogóle. Dlatego jeżeli nie macie Państwo czasu na administrowanie swoimi profilami w Social Mediach, oferujemy usługę ich prowadzenia. Profesjonalne wpisy przygotowane przez copywritera, zdjęcia z portali stockowych, przejrzyste zasady współpracy, szybkie ustalenia dotyczące tematów wpisu, wpisy okolicznościowe, oszczędność czasu, doradztwo!
Prowadzimy Klientom konta przede wszystkim na Facebook'u, Instagramie, Tweeterze i Youtube. Co zyskujesz współpracując z nami?
+48 570 038 347
biuro@webcat24.pl
Ul. Szopena 11 lok. 15
48-300 Nysa
WWW.GOODMILLS.PL - strona dla największego producenta mąki w Europie. Producent m.in. znanej każdemu mąki "Basia". Serwis internetowy wykorzystujący moc efektów javascript i css v.3.
Link do strony (KLIK)
WWW.SIGASIGASHOP.PL - sklep internetowy z oryginalnnymi greckimi produktami spożywczymi premium. Sklep oparty na silniku prestashop
Link do strony (KLIK)
WWW.NEISSEPFLEGE24.PL - licencjonowana agencja pośrednictwa pracy tymczasowej. Strona firmowa z możliwością zarejestrowania się w bazie potencjalnych pracowników.
Link do strony (KLIK)
WWW.GOODMILLSPROFESSIONAL.PL - już druga strona dla największego w Europie producenta mąki. Tym razem nie strona firmowa, a dla branży HoReCa
Link do strony (KLIK)
WWW.CLEANOS.PL - strona dla firmy zajmującej się profesjonalnym czyszczeniem ciśnieniowym budynków i powierzchni płaskich. Firma działa głównie na terenie województw opolskiego i dolnośląskiego. Serwis typu "ONE PAGE" z nowoczesnym layoutem.
Link do strony (KLIK)
WWW.AGROREGION.NYSA.PL - strona typu One Page dla Regionalnego Centrum Doradztwa Rolniczego. Strona ma na celu zaprezentować skrócony opis działaności Centrum, oraz umożliwić szybki kontakt.
Link do strony (KLIK)
WWW.MAGDABARANOWSKA.NYSA - strona psychoterapeuty Magdy Baranowskiej. Pani Magda jest jednym z najlepszych psychologów w regionie. Gabinet usytuowany jest w ścisłym centrum miasta. Strona ma charakter informacyjny, posiada układ typu landing page.
Link do strony (KLIK)
WWW.BRU.COM.PL - Strona internetowa dla Biura Rachunkowego UNIVERSUM. Na stronie jest system dla Klientów biura, którzy wpisujac swój numer NIP i hasło mogą sprawdzić jakie mają składki do zapłacenia.
Link do strony (KLIK)
WWW.SKLEP.BLSFIRANY.PL - sklep internetowy z bardzo szerokim asortymentem. Tysiące zasłon, firan i innych elementów dekoracju wnętrz. Sklep na szablonie indywidualnym z wieloma ciekawymi rozwiązanimi javascript.
Link do strony (KLIK)
WWW.PRW-ASP.COM - strona dla Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, dla Pracowni Relacji Wizualnych. Koncentracja głównie na dodawaniu newsów, prosty, minimalistyczny szablon.
Link do strony (KLIK)
WWW.STUDIO-DREWNA.COM.PL - strona firmy posiadającej bogatą ofetę z zakresu budowy zadaszeń tarasów, żaluzji i rolet, domków całorocznych narzędziowych.
Link do strony (KLIK)
WWW.SZEREGOWIECPIESEL.PL - firma zajmująca się szkoleniem psów w Warszawie, dzielnica Piaseczno. Piękna, kolorowa strona według pomysłu pani Dominiki :
Link do strony (KLIK)
Profil w Social Media a strona internetowa:
Wielu właścicieli firm zastanawia się, czy jest sens zakładać stronę internetową firmy, skoro można za darmo posiadać profil firmowy w mediach społecznościowych, na przykład na Facebooku? W końcu poprzez Facebooka można się łatwo porozumieć z klientem, umieścić swoją ofertę, moduł aktualności jest za darmo.
Dla marketingowców i specjalistów od business development odpowiedź jest oczywista: medium społecznościowe nie może być sybstytutem strony, a najlepsze efekty daje kombinacja witryny WWW i social media!
Firmowe profile w mediach społecznościowych są ograniczone graficznie do danego szablonu, można tam przeważnie wrzucić zaledwie kilka elementów identyfikacji wizualnej firmy: na przykład logo lub baner. Nie można odpowiednio pogrupować działów, tego co chcemy klientowi przekazać. Co niezwykle istotne, w profilach firmowych w social mediach nie można dodać treści w kilku wersjach językowych. I co być może najważniejsze: profil w medium społecznościowym nie funkcjonuje pod firmową domeną.
Polecamy więc odpowiednią obecność w social media, oraz posiadanie strony internetowej. Oba kanały komunikacji z klientem powinny być odpowiednio ze sobą powiązane.
Oczywiście, zachęcamy do skorzystania z oferty firmy WebCat z zakresu obsługi firmy w social media, wykonania strony internetowej, integracji strony internetowej z social media.